Zalen

Wij bieden u meerdere arrangementen

Ons hotel biedt arrangementen op maat voor uw vergaderingen en privé bijeenkomsten, welke wij kunnen bespreken tijdens een onderhoud om te komen tot het aanbod dat het beste past bij uw verzoek.

Ontdek  "Meetings, banketten & evenementen" hier.

Forfait "Réunion" - 1/2 dag

Forfait ‘Meeting'

15€ per persoon

½ dag – bij te rekenen bij elke zaalhuur

  • In de zaal: bureausets, notablokken, balpennen, muntsnoepjes en water op de tafels
  • Materiaal: flipchart, projector en scherm
  • In de ‘coffee corner’: onbeperkt koffie, thee, water, frisdrank, vruchtensap en zoetigheden

 

Forfait "Petit déjeuner" - 1/2 dag

Forfait ‘Ontbijt’

23€ per persoon

Enkel in de voormiddag tot 12 uur - zaalhuur inbegrepen vanaf 15 personen

  • In de zaal: bureausets, notablokken, balpennen, muntsnoepjes en water op de tafels
  • Materiaal: flipchart, projector en scherm
  • In de ‘coffee corner’: kleine croissants en chocoladebroodjes (twee per persoon), mand met vers fruit en onbeperkt koffie, thee, water, frisdrank en vruchtensap

 

Forfait "Buffet petit déjeuner" - 1/2 dag

Forfait ‘Ontbijtbuffet’

30€ per persoon

Enkel in de voormiddag tot 12 uur - zaalhuur inbegrepen vanaf 15 personen

  • In de zaal: bureausets, notablokken, balpennen, muntsnoepjes en water op de tafels
  • Materiaal: flipchart, projector en scherm
  • In het restaurant: onbeperkt toegang tot het ontbijtbuffet tot 11 uur (10.30 uur tijdens het weekend en op feestdagen)
  • In de ‘coffee corner’: onbeperkt koffie, thee, water, frisdrank, vruchtensap en zoetigheden
Forfait "Entreprise" - 1 dag

Forfait ‘Bedrijf’

Vanaf 45€ per persoon

Forfait van een dag – minimum 15 deelnemers – zaalhuur inbegrepen

  • In de zaal: bureausets, notablokken, balpennen, muntsnoepjes en water op de tafels
  • Materiaal: flipchart, projector en scherm
  • In de ‘coffee corner’ bij het onthaal: kleine croissants en chocoladebroodjes (twee per persoon), mand met vers fruit en onbeperkt koffie, thee, water, frisdrank en vruchtensap
  • In de ‘coffee corner’ in de voormiddag: onbeperkt koffie, thee, water, frisdrank, vruchtensap en mand met vers fruit
  • In de ‘coffee corner’ in de namiddag: onbeperkt koffie, thee, water, frisdrank, vruchtensap en zoetigheidjes
  • Lunch naar keuze in het restaurant:
  • businesslunch (in buffetvorm)

45€ per persoon (water en frisdrank op tafel)

  • open broodjes of wraps (in buffetvorm)

45€ per persoon (vier per persoon – water en frisdrank op tafel)

  • 3 gangen

50€ per persoon (dezelfde keuze voor alle deelnemers – water en frisdrank op tafel)

  • supplement wijn: 7€ per persoon

Wil u uw beleving bij ons voortzetten na uw evenement, dan raden wij u onze afterworkformules aan, vanaf  13€ per persoon (aarzel niet om ons naar de samenstelling te vragen).

Onze aperitief banketten

Het Mousserende of Kirr Mousserende arrangement

17€ p.p.

In het kader van deze formules wordt er gedurende anderhalf uur doorlopend drank geserveerd. Daarbij horen vijf warme en koude hapjes per persoon, evenals wijn, frisdrank, vruchtensap en water. De huur van de zaal is bij te rekenen.

Het Champagne arrangement

30€ p.p.

In het kader van deze formules wordt er gedurende anderhalf uur doorlopend drank geserveerd. Daarbij horen vijf warme en koude hapjes per persoon, evenals wijn, frisdrank, vruchtensap en water. De huur van de zaal is bij te rekenen.

Drankarrangementen

Het arrangement 'Patron'

Inclusief water, Maes, soft drinks en huiswijnen

3 uur = € 17,00 p.p.

6 uur = € 26,00 p.p.

9 uur = € 37,00 p.p.

Het arrangement 'Bières Spéciales'

Inclusief Chimay, Orval, St. Feuillien, Grimbergen, Kries, Wit ...

3 uur = € 25,00 p.p.

6 uur = € 40,00 p.p.

9 uur = € 57,00 p.p.

Het arrangement 'Vins de qualité supérieure'

3 uur = € 30,00 p.p.

6 uur = € 43,00 p.p.

9 uur = € 55,00 p.p.

Het arrangement 'Grand Cru'

3 uur = € 40,00 p.p.

6 uur = € 50,00 p.p.

9 uur = € 67,00 p.p.

Het arrangement 'Zonder alcohol'

3 uur = € 13,00 p.p.

6 uur = € 18,00 p.p.

9 uur = € 25,00 p.p.

Personaliseer uw recepties

Een wereld van mogelijkheden...

Voor uw banketten stelt het Hotel Nivelles-Sud u gratis (minimum 30 personen) een zaal ter beschikking die volledig aan uw behoeften voldoet. Onze teams dekken de tafels, zetten de (kunst-)bloemstukken en kaarsen klaar. Wil u liever een ‘walking dinner’, geen enkel probleem. Wij doen het gewoon voor u!

In onze brochure "" vindt u een ruime keuze voorhapjes, gerechten, menu’s, buffetten … Geniet er alvast van! Alles kan!

Bij overige vragen staat ons team klaar om u te woord te staan. Wij denken graag met u mee, al naar gelang uw budget en de status van uw bedrijf.

U kunt natuurlijk ook online een vrijblijvende offerte aanvragen.